Tack för magsjuka

Ja, ibland blir inte saker och ting som man har tänkt sig.. I måndes blev jag kass efter bussturen hem från skolan, trodde jag.. på kvällen blev det värre och i tisdes skickade läraren hm mig kvart över åtta för hn tyckte jag såg sjuk ut, tack och lov för bil, annars hade allt hamnat i bussen... Legat pall sen kvart i nio i tisdes, idag mår jag bättre, men verkarfå stanna hemma imorgon med. Kul att jag ätit fyra mackor och två portioner soppa på tre dagar.. kul att jag fått behålla lite iaf. Idag va det religion prov åvan på allt, missade det, får väk göra det på måndag? Och imorgon kommer kärlek hem efter en vecka i fält. Och här ligger jag med magsjuka, KUL ALLE!!!! Aja, nu ska jag in på tv:n och hyra en film, BJÖRNBRÖDER, ja det ska jag faktiskt. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0