tillbaka till verkligheten

Jag har tillbringat hela min helg på helgegatan i simons famn, det gillas, helt klart! Fråga mig inte vad vi har gjort egentligeb, för det vet jag knappt själv, men igår vet ajg iaf att vi var i sandvik med bilen, och simon körde en bit och det gick så där..:P Och igårkväll åkte han tillbaka till röv lumpen!!!! Så ska han självklart ligga i fält denna veckan också, så blir inte så mkt kontakt precis..
nu sitter jag i skolan, har ett litet hål här nu och börjar 12.40, jag slutade bara halv tio så det är ju lugnt.. :P Så tänkte faktiskt utnyttja tiden med att ringa Iwona, kanske hovslagare? eller plugga religion iaf, har prov på fredag, så kommer typ inte ha ngt liv denna vecka, TOPPEN BALLE!!!
jag vet jag är kass på att uppdatera, jag ska bättra mig igebn, men jag orkar aldrig..
Nej, nu blir det chokladboll, en kopp kaffe, ett samtal och geligion plugg. Pusspuss, skriver kanske ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0