Helg

Ytterligare en helg som blir fylld med jobb och hästar, jag gillar det faktiskt, imorgon ska jag sätta fart med ridningen igen på allvar, till hösten ska jag fan tävla, det bara är så!! :P Jag sitter just nu faktiskt på jobbet och funderar lite på vad jag ska göra nu... Ska nog kalla hit sara och tillbringa tid med lite spel kanske? thihi. Ikväll blir det mary kay makeup iaf, och imorgon bitti blir det morgonfodring klockan 7. snacka om att jag ska sova gott sen eller? sov bara fyra timmar inatt, känner att jag behövde lite fler faktiskt!
En sjuk nyhet, fick nyss reda på den, jag ska ringa mamma NU! hon måste få veta!
Snart kommer Pernilla tillbaka och efter det kommer Joanna, ojojoj vad jag längtar!!! Jävlar vad jag saknar er! :'(
Nej, återgå till jobbet kanske? kolla tv är ju aldrig fel:$.
Ha en trevlig helg, hejhej

PS. Azteka på Baltazar i Kristianstad på söder är sjukt god ;) DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0