Nianfest

Igår kan jag tala om att det var blandade känslor. Det va en blåsig uteritt tillsammans med Camilla, bar sedan vidare mot Maxi och sen Joanna. Ett sista möte innan hon skulle åka till Grekland :(. På kvällen efter en trevlig och välförtjänt dusch begav jag mig till Önnestad för återträff med Alla Niorna, (Nio B = Ni är B) haha det va rätt kul faktiskt :)! Åkte dock hem tidigt efetersom jag inte e helt frisk, och vaknar vid två av att Hanna vill hem, så då får man ställa upp som fylletaxi :P.
Vaknade imorse och hörde hur det knakade i hela nacken, nackspärr. Jätte kul eftersom jag hade t'änkt att släppa in hästarna idag.. :/ Aja får väl tvinga med mamma och flörta med Carina.
Nu är det ombyte som gäller, tjatja!


Kommentarer
Postat av: Hanna

jag tackar så hemskt mycket för skjutsen söta du! hoppas du tillfrisknar snarast. puss på dig

2010-09-20 @ 11:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0