Toooorsdag

jaa, igår va ju en dag för sig kan jag ju verkligen meddela. Efter en konstig dag på jobbet med mycket data, tv och äppelkakebak blev det förfest hos sören och sen "utgång" var tanken.... Men med tanke på att dom kom på att dom skulle ut vid halv ett så blev det bara en halvtimmes runda ner på biljard och sen hem vid tio över ett eftersom de stängde ett.. Jippi, sen kunde jag självklart inte somna heller, inte förän vid typ halv fyra tidigast.. Jag kan ärligt erkänna att jag är gasnska trött idag, ska tillbringa kvällen på jobbet, det ska bli trevligt, bara mysigt folk som jobbar idag också :) Inget simon ikväll, inget Joanna heller. Dock blir det Simon imorgon kväll, kanske andy, micca och madde med? återstår att se. Utgång kanske? eller bara filmmys? nej nu ska jag återgå till jobbet. ta hand om er, Pusspuss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0