innan 12

Jag har just berstämt mig, detta är min prioteringslista innan 2012 är slut!

1. Skaffa bil
2. Flytta hemifrån
3. vinna en miljon
4. Lägga undan min miljon
5. Spendera min miljon på en underbar resa till FILIPPINERNA!!!!!

Jag ska fan klara det, just det där med miljonen är kanske mer en önskning. Men bil, lägenhet och filippinerna ska jag klara av iaf! Nästa gång grannen drar iväg, då drar jag också :)
PUSS

Nu ska jag snart sova. veckans schema..

Söndag: Morgonfodring, ridning och jobb.
Måndag: Städ, ridning och mys
Tisdag: Häst och jobb
Onsdag: Häst och jobb
Torsdag: Häst och Jobb
Fredag: Häst och Underbart tjejmys <3

Jag vet, jag har inte s mkt till liv just nu, men jag gillar det ändå :D
Simon, vi har hållt ihop i över ett och tt halvt år, fan vad jag älskar dig <3<3<3




Den 27 var jag inte inne, men då va det iaf ett år sedan hon fick somna in! R.I.P Betti <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0