Eng

debut efter påskolvet.
det gick brabra, vaknade i lagomtid minsann.
hann med busen, men fy vad seg man var, foten mådde så däääär. Knä?
Gulligt att träffa päran igen faktiskt :)
Ett plus i kanten att inte PG va där idag på matten också.
Soft dag och slutade vid elva. på stan med linda och sen med bror och sara.

väl på bussen hem träffa jag micca, tog en efterlängtad glass på macken här hemma sen.
sen blev det stress mot Boyen för Zanne skulle rida. Stackarn!!! Jag ick hoppa upp, gick så däär.
väl hemma igen va jag duktig och satte mig med engelskaboken, började läsa den idag typ,
den ska va utläst och en resention inne imorn. känns bra!

nu får jag nog sätta fart, (jag e gla'!)
PUSS PÅ ER!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0