Helgen

Förlåt för min dåliga uppdatering.
Jag har haft mkt att göra och internet har inte fungerat som det ska här hemma.
Nu är det tack och lov fixat så allt kommer bli som vanligt igen.

En liten sammanfattning av helgen;

Fredag;
Skolan på morgonen, jag var glad för jag slapp biologin, därav lite tod för trafikskolan.
dagen flöt på mkt fint,
jag och linda höll i idrotten, basboll bev det i det fina vädret!
Efter skolan bar det av mot stan och sen hem snabbt,
sen blev det stress mot stan igen och mot Jenny för dusch och fix och lite förförfest innan förfesten.
Linda trillade in vid 7? tiden och resen kom vid 8 halv 9..
Förfesten var lyckad, buss mot stan, massa trevligt,
mot hessle, sen class, vi var först in (H). PUSS och sist ut!
Träffade Jimmy!
Stulen kamera, annars var allt TOPPEN!
Bil till Jenny och dax för sömn.

Lördag;
Vaknade i Jennys bäddsoffa, frukost och sen mot stan för present till ola och joel.
Fortfarande inte riktigt nykter vid tolv när vi satt på BK!!
Buss hem, dusch, mat och fix,
Buss till jenny igen vid fyra, förfest med tjejerna vid fem och mot stan vid halv åtta.
Där ifrån med massa folk till olseröd för 18 års fest för Ola och Joel.
TOPPEN KVÄLL!!! Nästan.. blev lite mkt för vissa..
Hem vid tolv redan.
Somnade in i jennys bäddsoffa även inatt.

Söndag;
Vaknade upp hos jenny, frulle och lite lathet,
gick mot bussen, ställer mig vid fel hållplats och missar drf bussen,
bror min kommer och hämtar mig, vi svänger inom stan och kolla på saker till mammi,
hittade inget som höll sig till vår prisklass (OnOff var lite för dyrt..)
På eftermiddagen och kvällen blev det plugg och slappe, micca kom förbi vid 7 tiden och sen var det fodring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0