nej


Godmorgon bloggen.
Inatt har jag haft de sjukaste drömmarna ni kan tänka er!
Men jag sov riktigt gott iaf !!!
Jenny messa å väckte mig vid 9? kunde somna om, tack!

Nu sitter jag, med ett leende på läpparna efter ett roligt sms från Todda,
för mkt respekt, åh ja, det ligger faktikt ngt i det!
Fast vi ska övervinna den, och bege oss senare iaf!?

Jag hatar mig själv för att jag e så jävla feg.
Jag vet att jag får tillbaka,
fast trots det tänker jag hela tiden "tänk om..."
Hjälp mig ngn att få tillbaka mitt självförtroende.
Hjälp mig ngn att ta mod till mig.
Hjälp mig ngn att inse.. inse vad som egentligen är rätt å vad som är fel.

jag vet vad jag vill, men vågar inte!

Nej nu ska jag hoppa i duschen, snart dra oss mot mormor.

Hörs senare. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0