Körkort


Först av allt vill jag säga GRATTIS till min bror som klarade körkortet idag :)

MIn dag har vatt fin, med lite övertalning av mig själv klarade jag mig igenom hela dagen, nästan felfritt.
En liten miss på idrotten, men det kan man alltid leva med.
"VI ÅT PYTTIPANNA PANNA!"
Johanna fick sig ett gott skratt iaf.

Jag fick även lite smått panik idag på engelskan, när jag fick reda på att det snart är dax för nationellt..

Så det jag har att se fram emot INNAN denna månaden är slut är:

Nationellt prov i engelska B, Matteprov, Svenska redovisning, uppkörning, uppskrivning, möte på Furuboda inför sommarjobbet, redovisning i träningslära, massa körningar, uppgifter i massa ämnen och göra klart engelska resentionen.
Jag tror jag ska börja ta tag i mitt liv för stunden!!

Utgång imorn iaf.. Återstår att se vart det bär, och hur det bä, och om det bär över huvudtaget? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0