Älskar oss

Usch det mest overkliga i hela mitt liv.
Två av mina bästa vänner är nu borta från mig.
Joppe åkte till Linköping idag.
Alltså detta går ju bara inte.
Igår tillbringade vi våra sista stunder med honom hemma hos aron och på bryggan i balleby.
Kvällen fortsatte sen inte som planerat, men ändå sjukt underbar!
Jag fick själv kära ner till malmö å hämta upp simon
eftersom min älskade vän Joanna behövde sova inför jobb och utgång, tack iaf <3.
Natten spenderades sedan i en bil, på statoil och på söder i en varm säng tsm med S.

Jag tog bussen hem vid 17.40. nu har jag vatt hos boyen, gått med jossan och käkat.
Dax för dusch och sen ska jag möta sötis vid bussen för film, mys och massa godis!!!!!!
Imorron blir det Malmö, kvällen spenderas med min bästa barndomsvän, MICCA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0