Skolstarten

Efter att ha slitit i över två månader med jobb,
så började idag slitet i skolan.
Eller... ja, vi fick vårt schema och sen fick vi dra..
De första veckorna kommer nog vara ganska så slappa om jag ska va ärlig.
Men sen börjar det.
Och mitt schema r faktiskt ganska så fint, jag är nöjd, helt klart! :)

"Jag ligger vaken i min säng,
nynnar på nån gammal tom refräng."

Min bästa vän, Joanna Ekerot har eventuellt ändrade planer,
jag hoppas, för då kan lilla jag hälsa på.

Nu drar mamma till jobbet, jag ska ut med jossan och sen mot boyen.
Ikväll ska jag passa valpen, Simon kommer förbi och håller mig sällskap,
det gillas, skarpt!


(det finns tider som man saknar, jag har en del, men mitt liv just nu är ändå underbart!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0