Personalfest

Ett två tre fyra fem sex sju åtta nio tio elva tolv treton fjorton femton sexton sjuton arton nitton tjugo
Ja ungefär så många blev vi, i lägenheten, vid badet, till typ tolv.
Sjukt fint, tack alla, typ mest Li pch Micke och lite Linda och Per (?).
Lekar, Martini, Lilla torg, lägenhet, Hessle, Class, söder, sova, vakna, hämtad.
Ja, det var helt klart en sjukt fin kväll iaf.
Det sjuka, eller kanske mest oväntade var nog Winqvist!
På hessle, där står han, farmme vid baren, stickad tröja och keps, under pepsen hittade jag... en skallig Winqvist xD.

Nu ska jag slänga i mig mat och sen dra mot Boyen.

Försöka ge mig på att rida en runda idag så får vi se hur det går.

Ikväll är det lite party igen, grillparty faktiskt.

Hos min söta lilla barndomsvän Micca.


Jag är lite orolig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0