Polis Polis...

Jag har ju alltid drömt om att bli polis.
Att står där på vägen och plocka in alla som kör lite för fort,
att lösa brott och hitta tjuvarna..
Men igår började jag tvivla, jag blev nämligen stoppad för första gången.
Och så nervös som jag var, det var fan inte okej!
Klarade dock rutinkontrollen utan problem, men iaf..

Joanna å jag hade planer på att dra till malmö idag, att jag skulle skubba skolan osv..
Planerna ändrades snabbt eftersom vi inte hade ngn bil å tåg ch buss tar för långtid.
Därför sitter jag just nu farför datan å lägger upp ett blogg inlägg.
Jag börar skolan 09.50, så ska snart bege mig.

Ikväll är det party party!!!! HEla klassen plus massa massa fler ska fira tobbe och Jimmie.
Imorron blir det också party party hos Todda!!! Massa fina folk ska dit också vet jag <3.

Åh fy för vad jag har sakat mina söta 87/88. Imorron tar vi upp det iegn, Joanna håller så klart sällskap,

både imorgon och idag.

Nej dax å sticka, skolan kallar.

PUSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0