Sjukt!

Alltså, jag kan knappt tro mina öron!
Joppe kom in i linköping på skolan, han försvinner i FEM år rån och med torsdag! Hejdå!
Joanna drar till USA om bara någon månad..
Pernilla drar till USA på TISDAG!
Emma drar också till USA, väldigt snart hon också!
Eken drar till österrike..
Aron stannar i lumpen
Simon drar in i lumpen i januari.
VAFAN ÄR DETTA? :O
Alle lilla blir lite halvt lämnad själv?
Menmen, nu kanske hon får lite tid till annat? :P

Igår va jävligt fint iaf.
Först drog jag till Åhus med Pernilla, Jogby, Joppe och Eken.
Vi bestämde oss sen för att dra mot knislinge för fina klippor. (heeemliiiigt!!!)
När jag kom hem var Jossan kass, blev djursjukhuset..
kunde ninte komma underfull på vad felet var, menmen..
Kvällen avslutades med att jag drog hem till eken för filmmys med Joppe, Jogby, Joanna och Pernilla.
FY FAN VAD JAG KOMMER SAKNA ER :'(!!!!

Nu ska jag slänga i mig lite mat för att sen bege mig till stan för att sen dra till joanna fö fix mm, det är nämligen så att det är torsdag idag.. och idag är det hlm festivalen.. ocg idag ska vi ha en repris frön sommaren 08! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0