Solsken

Det är nu sista dagen på solskensveckan.
Den har gått sjukt snabbt, hänt massa grejer,
kul har det varit, helt klart! Ledarna börjar bli trötta,
alla är lite smått irriterade hela tiden.
Ja jag tror helt klart att vi behöver sova.
Det hör nog inte till vanligheterna att jag,
Kim Alexandra Marie, går och lägger mig halv elva om kvällarna?
Jag har börjat göra det nu, jag är trött, jag saknar min säng, betty, Boyen och Jossan.
Och nu springer det i mina ben,
Hon ska ut och hänga upp en tipsrunda tsm med Caroline och Cecilia,
ut och njut ska minsann visa sina kunskaper idag.

Imorron åker Simme med sitt gäng till Bullgarien.
Festa lagom säger jag. Ta en hora säger R.

Nej dax att jobba.
Ha en fin dag allesammans  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0