Sukaste någonsin

En ny vecka, nya möjligheter, mer trubbel..
24/8-09, det innebär en månad, fint det. det går framåt iaf <3.

Första lektionen med tommy idag var precis som alla andra lektioner med tommy..
Förvirrad och allmänt tråkig. Eller nej förresten, en lektion med Tommy kan aldrig bli tråkig.
Idag tex, fick vi en klar beskrivning på hur man gör vin hemma! Kan ju.. va.. spännande? ^o)
Sen va det dax för kemi, konstogt nog gick den sjukt snabbt, obanligt.
och det sjukaste av allt.. Historian!!!! Jag å trulle vandrar bort mot salen,
eftersom sammy och billy var sjuka idag å pernilla har dratt till USA, så va det bara jag, William, Sara å Trulle kvar..
Sara pallade inte och william kom lite senare, så det var jag å trulle.
Utanför står inte en jävel fem min innan lektionen, när det bara återstår två minuter kvar av rasten
kommer en hel hög med massa killar, där av bland annat Linus och..... KOPISAN :O!
Ja då visar det sig att vi sa ha historia tsm med en massa tvåor.. Kul? nej, å inte fan SMTE :S.
Aja, jag verlever nog, två pass i veckan ska jag nog orka med ;)


Mot bussen å träffa andy, sen hem.

Boyen var fantastiskt fin idag! REd ut en runda till grushålan, micca möter med kameran.

Riktigt fin. imorron blir det hårdträning och på torsdag blir det troligen träning på Ullrika :)


Ha en fortsatt fin kväll.

nu ska jag sätta mig med Svenskan som vi fick till imorn (Y)

PUSS


(Om man kanske skulle färga tillaka till mörkt?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0