Sum 09

Ja nog visste jag att sommaren 09 skulle bli helt jävla underbar men jobbig.
men inte visste jag att den skulle bli så här underbar!!!!
Helt ärligt, hlm i torsdes var en klippa, riktigt kul, och med mina underbaraste vänner gör det inte saken sämre precis.
Aron är tillbaa från lumpen för alltid (hur underbart är inte det egentligen?).
Dock ett fett stort minus, Joppe kom in på skolan i linköping oc sticker snart...
Päran sticker imorron..
Lite glädje på det hela, pojken kommer hem natten mellan tisdag och onsdag. :)

Plus att det var min sista arbetsdag igår, riktigt underbart, det firades med en riktigt lång sovmorgon, till typ ett ^^.
Igår va med sjukt fint, "smultronstället" som joanna kallar det, var planerat, det slutade med österslöv.. ^o)
men sjukt fint, Aron, Joppe jag och Joanna, puss på oss fyra, som syskon som vi själv säger.
Men tillbaka till jobbet, chefen frågade om jag hade lust att få jobbet under hösten, själcklart tackade jag ja,
så nu har man ett fint jobb med unedarbrt betalt på helger, glass på lördagar, typ stan å sånt, åh det e livet!! :D
Till Pax kanske? typ ja tack.

aja skit samma, nu går snart min buss.
ha det fint :)

Kommentarer
Postat av: Li

Fan vad skönt gumman att du fick jobb :) min sista jobbe dag är den 17:e och den 18.e börjar man i skolan :S Funderar på att göra mig ledig på måndag eftersom jag jobbar från torsdag tills den dagen. Sen har vi personal fest den 14.e ju :D fatta kul vi ska ha. Du får gärna hjälpa mig och Linda i morgon med att samla ihop alla saker vi behöver. PUSSSSSSSSSSS

2009-08-10 @ 16:33:50
URL: http://alskad.blogg.se/
Postat av: Terese

Fin blogg :)

Följa varandra på bloglovin?

2009-08-10 @ 21:52:46
URL: http://fantasidif.blogg.se/
Postat av: Terese

Fin blogg :)

Följa varandra på bloglovin?

2009-08-10 @ 21:52:50
URL: http://fantasidif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0