Underbar helg

Nu sitter jag i skolan, trött som ett pack efter helgens aktioviteter.
18 års fest hos tobbe i fredes, riktigt trevligt, sen 21 års fest hos Todda, vilket ledde till utgång och sena timmar.
Jobbet både lördag och söndag.
Nu är jag fan helt slut.
Men jag tackar Joanna och alla andra som medverkade både fredag och lördag, det var helt underbart.
SMNV3, ni är helt klart dom bästa, ni finns alltid med mig.

Kul att mamma ringde för en stund sen att jag ska jobba efter skolan idag då?
Ja det blir sent och jag skulle behöva plugga faktiskt.. :/
Håret blev bra, jag var hos frissan imorse. Blond igen, Joanna grattis ;)

Nu måste jag dra på lektion. höres.. typ.. någon gånr.
Simon <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0