Äntligen fredag!!!!

Så ja, då var även denna vecka slut, snacka om att dagarna bara rinner iväg, man hinner kanppt tänka känns det som, men jag gillar det, för snart är det lov och hela kittet, plus att Joanna kommer hem om lite mer än en vecka.
Jag och mica har vatt duktiga idag, eller jag iaf, efter skolan inhandlades det biljett till lussevakan på söndag,
sen blev det mot stan för solning och efter det stack jag och micca till ishallen och åkte skridskor i en och en halv timme ungefär :)
Och efter att bara ha sovit ungeför fem timmar inatt eftersom man jobbade till tolv igår kväll, så är man rätt sleten nu. Blir troligtvis en ganska tidig kväll skulle jag tro,
om jag inte hänger med micca till hennes pojke i Vinslöv så klart ;) höhö.
Simon ska festa ikväll iaf. så fylle sms/samtal kan man ju räkna med, sjukt segt, men det gillas.
Imorgon är det up tidigt för stalltjänst klockan 7, sen ska jag sova så fort jag kommer hem igen,
ända till typ tre eller ngt, hade vatt nice.

Nu ska jag ha lite fredagsmys med mamma å pappa, sen blir det dusch.
Hörs småpluttar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0