Måndags mys?

Lilla jag fick upp tidigt imorse, stackas söta fick hänga på eftersom han tillbringade natten vid min vänstersida!
Halv tio var madaleine ute hos Boyen. Även hon såg att han var halt, så det är inte bara jag som är nojjig.
Kommer gå på mettacam i tio dagar, undertiden ska han skrittas och efter ytterligare tio dagar får jag börja trava och sånt igen. Hoppas det fixar sig :(
Förresten, tack för stödet igfår Micca, det löste sig, LOVE <3 ha en fortsatt fin dag i stockholm.

Nu är det bara nåra få dagar tills min bästavän är hemma igen, JOANNA. den 21 anländer den jävlen, så sjukt nice! Både hotellet och Furuboda har frågat om jag kan jobba, men jag har sagt att jag inte kan ;) För dom dagarna ska jag leka med dig Joanna! <3<3

En fin parantes är att jag för tillfället sitter på historiua lektionen och jag och sara är klara med vårt arbete,
så vi har inget att göra kommande lektiopner, hur fint är inte det då? :D Vi är bra helt enkelt.
Och om typ 20 minuter slutar vi, och sen ska jag till Boyen och fixa, sen blir det förhoppningsvis måndagsmys och utredning, det kanske kan behövas trotts allt? Men det känns som att jag börjar få koll på saker och ting iaf.

Nu ska jag göra nytta, puss hej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0