nedräkning åt a helvete :D

TISDAG MINA VÄNNER!
Gött snack, idag går man från åtta till fyra, så sjukt jobbigt.
Igår kväll begav lilla jag mig till Helge gatan efter att jag varit hos Boyen.
Efter ett långt övervägande bestämde vi oss för att jag även skulle tillbringa natten där.
Så imorse klockan halv åtta vaknade jag upp med en mobil i handen och en arm om mig, fy vad jag gillar det!
Nu sitter jag i skolan med en håltimme innan historian börjar, jag kommer bli klar med arbetet idag,
oh det kommer bli så jävla gött, sen kan man bara chilla på datan skulle jag tro.
Ikväll ska jag till Boyen och ge medicin och skritta en stund, efter det kan ni ge er på att jag antingen ska läsa i dom otroligt bra svenskaböckerna(?) eller så kommer jag tillbringa kvällen med Simon.
Eftersom jag går som en FREDAG imorgon så börjar jag tio och slutar tolv, så sjukt i helvetes gött!

Jag måste även erkänna att jag har börjat bli en liten nörd när det gäller GH,
igår gick jag faktiskt upp på medium för första gången *stolt*, och jag kan säga att jag klarade mig ganska bra, höhö ;) (usch, detta börjar gå för långt!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0