18år..



Fick nyligen veta att pappa står och velar mellan att åka till hallsberg redan som imorron
och atthan kommer hem igem tills på lördag eller liknande..
Och att han sedan åker tillbaka till Ryssland redan på måndag nästa vecka
och blir där tills den 20:e troligtvis..
Detta innebär att han står och velar mellan att vara hemma och fira sin dotter som fyller 18
eller åka till Ryssland och jobba..
Gubben e störd.. Betyder jobbet så pass mkt att han tvekar att dissa familjen framför
så kan han lika gärna åka känner ju jag!

Ikväll har jag iaf pluggat en del kemi, käns ganska bra faktiskt,
Plus att A e bäst och jag längtar..!

J ska också ha ett litet inlägg här, sjukt glad för din skull bby :D

Fanfanfan, det skulle varit du. Vad tänker jag med egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0