Fan


(bilden e riktigt snygg och den bjuder vi på!)

Förlåt för min otroligt dåliga uppdatering, jag måste bättra mig!!


Gårdagen blev jobbig.
Tre hästar, Unni gick riktigt fint,
CArlos hoppa underbart bra, taggade till imorron!!!
Boyen gick också fett fint!
Min slutsats blir att man rider som bäst när man vatt ute dagen innan.
Gårdagen slutade med finaste samtalet på msn med Aunnas, det gjorde mig glad.

Upp tidigt som fan imorse, klockan 6,
mot trafikskolan vid 7 för lektion 7.20!!
Körningen gick mkt bra, och eftersom jag ändå redan tagit mig upp, så tog jag tid för teori även imorse.
Det gick fett fin (känner att allt flyter på)
På stan mötte jag sen Matteusz, gick på stan med honom en stund.
OCh sen vidare på Henke, på vägen möter jag Jens, Danne å Max,
för jens skulle fixa tatto! :P
Sen blev det mot jenny och till slut har jag äntligen kommit hem,
Nu ska jag slänga i mig lite mat och sen bort mot Boyen och sen Carlos.

Sitter för övrigt och lyssnar på världens bästa "Fan" med thåström :') (Ge mig Johan åmolle med gurra NU!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0