Plugg



Riktigt fint att gårdagen avslutades med massa kemiplugg, andra avenyn, tårar och tröst från bästa A!
Sov väldigt gott inatt ska ska jag meddela.

Pappa har åkt till Hallsberg nu igen, skönt å slippa idioten.

Tots att det var onsdag idag, det vill säga, sovmorgon i vanliga fall för lilla mig,
så tog jag mig upp redan vid 8, skickade ett grattis SMS till Fredrik Karlsson som blir 18 idag.
Och tog mig sedam tsm med mamma  in mot stan och körskolan.
körningen gick riktigt bra faktiskt. utveckling framåt, och kanske körkort inom en månad? :D
MAAX två!!
Sen mot skolan iaf och skrev min ansökan.. nervös e jag..! men det blir bra.
Stack sedan hem efter idrotten och träningsläran eftersom jag mådde kass..

Övningskörde hem, för mamma hämtade mig, och det gick fint. Jag börjar kunna nu asså! *stolt*
Hemma tog jag en stor kopp te, bäddade ner mig i soffan och startade bästa Twilight.
Nu ska jag vara duktig och sätta mig med Kemiböckerna igen och plugga sönder tills mamma kommer tillbaka.
Sen snabbis till Boyen och sen plugga sönder igen.

Så föll äntligen lejoner för lammet..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0