BRA!





Helgen har vatt riktigt fin!!
I fredes började kvällen hemma hos mig med Jenny, laddade upp lite tsm med singstar.
Vidare till stan med Taxi, och sen mot hessle, där vi träffade på Aron och Joppe mf.. :)
Efter en stund bestämde vi oss för att dra till Grand. På vägen möter vi en turk som va riktigt kul!!
Mot grand med honom (27bast, 10 år äldre..!!) Men kom inte in där så vi begav oss till banken å tog ut pengar.
Där möter vi jennys kompisar så vi drar med dom till hessle igen för att sen ta oss till Class..
Det blev att vi fastnade på hessle pga mkt trevligt folk :D!
Kvällen slutade med en efterfest hemma hos Jonas med alla vi träffade inne på hessle. Riktigt trevligt.
Taxi hem till mig tsm med jenny vid kvart över 4!

Lördag var lite halv seg.. Men på kvällen var det bara på det igen.
Fix hos jenny och sen vidare mot stan vid 9 tiden för å hämta dricka.. men nej då va han inte hemma :O
Så vi drog till förfesten (till killarna vi träffade på fredagen) Utan dricka..
Efter många om och men fick vi tag på honom och sprang ner och hämtade den.
Påvägen träffar vi på Aron och Joppe, och sen var det upp på förfesten igen och ladda.
Planen var sen utgång på banken.. jenny kom in för hon klänger som faaan! ;)
Jag kom dock inte in. men det tackar man för, annars hade jag inte träffat A och hans vänner! :P

Och idag blir det Boyen och sen film mys med A, J och S hemma hos A
Sova där tills imorron och sen plugga sönder under dan?

TACK FÖR MIIG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0