Efter..




Trevligt att jag äntligen börjar bli frisk faktiskt. Orkar med saker igen!
Och imorron blir det skola fett fint!! längtar efter alla verkligen!
Och USCH jag måste stanna på tisdag, matten, jag ligger nog långt efter nu alltså :/! Tuff vecka framför mig!
Bara bita ihop, och sen förtjäna den kommande helgen riktigt mkt!!!

Denna helgen har vatt lika slapp som hela veckan, en del film och lite mix! Mys.
Jobbet ringde in mig i fredes, så provade jobba igår (lördag).. Blev riktigt trött iaf å sov i två timmar, helt borta...
Dom ringde mig sen på kvällen igen.. Ville att jag skulle jobba idag med, å snäll som jag e säger jag ja!
Så efter jobbet var det en timme och 20 min kvar tills min buss gick.
Då passade jag på å sola en stund!
Finns det NGT som e bättre än det egentligen!? :P

Men chatten, det slår verkligen ALLTD!
ojoj, skolan imorron, OMG hahaha det kan bli fett kul :D!

Ta hand om er! // A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0