GRATTIS



RIKTIGT MKT GRATTIS TILL OLA SOM TOG KÖRKORT IDAG! :D

Rolf Göran Bengtsson skulle haft Jerringpriset!!!!!
Menmen. Man får va nöjd med det lilla.. Han va nominerad iaf! :)

Ojojoj, Iwonas kommentar idag var riktigt fin! Kommer leva på den länge.
Plus att hon tror på mig å Carlos inom hoppningen å vill satsa lite mer..
Åååh hoppas allt faller på plats nu!
Detta året e det sport och utveckling som gäller..
Allt annat e bara å vinka åt!

Måste bara berätta om Pernillas lyckade krokben idag med!!
För första gången genom tiderna lyckas Pernilla gumman nästan fälla ngn med hennes dåliga krokben..
Och vem va offer om inte JAG!!!!  På ett ställe.. där man inte RIKTIGT vill att ngt pinsamt ska hända!
Iaf så gick vi fridfullt, och helt plötsligt fäller hon mig och det är inte långt ifrån att jag trillar!
Ojojoj, det var kul! RIKTIGT kul!
OCH hon kommer leva med det... LÄNGE ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0