O'boy



Härligt liv man har när dom ringer från jobbet och nästan tvingar in en när man precis börjar bli frisk...!
Jobbade dock inte så länge, men när jag kom hem så va jag helt slut, inte gjort så här mkt på jag vet inte hur länge.. så ldet blev till å ta en liten bit pizza, slå på tv:n, käka upp lite snabbt och sen somnade jag och sov i två timmar bara rätt upp pch ner. vaknade av stt Sara gumman messade, annars hade jag nog fortfarande sovit!

Men jag måste berätta lite om igår, när micka kommit förbi så drog vi brt till macken för å köpa lite godis till kvällen.
När vi precis hade lämnat kassan och gick mot utgången ringer mobilen.. stoffe..
jag bara tänkte, "åh vad fan vill han!?".. nej då hade han å meddela det bästa på länge! :D
Jag i strt sätt klickar honom till slut och skriker nyheten rätt ut!
Han hade sett HP... Henrik Palm..!
Och han hade inte sett honom var som.. utan inne i stan.. på rese.. han skulle ta bussen hem..
och vilken buss hoppar han på.. jo om inte.. ETTAN! å inte mot skånes viby, nejnej
utan mot GAMMLEGÅRDEN... Lilla HP.. :O

Aja, det och chatten fick iaf bli gårdagens händelse, helt klart ;)
Ikväll ska jag nog faktiskt bara ligga hemma å friskna till det sista.
Eller så kommer Sötis förbi en runda så det blir mys? (A)

Bilden e BARA för att jag saknar Hanna å Fia och alla i NIOSE :'(

Kommentarer
Postat av: Hanna

vilka fina tider det, jag saknar dig också!

2009-01-21 @ 17:54:33
URL: http://kallberghanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0