Pucko!

Nu när jag har suttit här hemma i min ensamhet i några dagar, så har jag börja inse att mitt liv faktiskt inte e så dåligt som jag tyckte det var innan!Det e helt klart värt att ge det ett försök iaf!
Jag har även börjat lyssna sönder på massa Darin låter igen, han e underskattad, helt klart! han ska upp, LÄNGST upp i toppen igen. Det e han helt klart värd, synd bara att han lagt på sig några kilo..!
Jag vill även passa på å tacka Line som skickat massa fin musik! Max ska också ha lite tack, som även han skickade en del.. Jens får väll också ha lite tack för tippset på bdb igår!
Nu ska jag sätta mig å va duktig å läsa ut min svenskabok som jag skulle vatt klar med i typ.. förra veckan?
Hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0