En dag närmare döden

Igår va jukt jävla underbart.
Började dagen på söder med finaste,
mötte sen Joanna i stan när S skulle klippas,
mat på donken och sen mot Balsby med Joppe å Aron.
Hem till Aron och mot båten för VATTENSKIDOR.
Haha, ja, Aron och Joppe kunde iaf, jag och Linn gjorde några tappra försök att komma upp.
Va inte så lätt som jag trodde, måste sett sjukt kul ut.
Joanna banga, vrf liksom? ;)
Eftersom aron skulle duscha efter vattenskidorna,
så missa jag min buss, så dom fick köra hem mig istället.
Boyen va fin, men det e han ju alltid.
Kvällen tillbringades även den hemma hos Aron
med Wallander film, Joppe, Joanna och Chips och dipp. Lite cola,
elr förlåt, PEPSI ;)

På måndag rycker Aron in i Lumpen, jag drar på jobb på lördag, hemma 4/8,
simon åker till Bulgarien den 4 aug, skolan börjar den 12.. Joanna åker till HBG iag,
lika så Joppe, Aron och Simpa. Micca är i stockholm (?) och Niose vill ha återträtt.
SMNV vill fika på fredag, då jobbas det :/ Planeringen inför lägret? Mailen strömmar in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0