Fur

Jobbat hela dan, kändes konstigt,
men det ska bli kul. Tack Rebeckah.
Alexander åkte med hem, efter en kommentaren
"Det känns väldigt säkert att åka med dig, du kör bra"
blev alle nervös å höll på å köra av vägen...
Inte lika bra kanske? :P

Missade förresten karnevalen idag :/
Och ska inte ut ikväll heller, inte läge!
Inte nån stans. Så jävla omoget. FAAAN! :(
Jacob vet iaf sanningen, ångest som aldrig förr.

Kom nyss ifrån ett 40 min långt telemöte
med sommarens lägerledare. Känns bra
att jag inviger det medatt Jossan sitter å skäller å alla skrattar.
Hur kul? "Pajas" vart namnet.
Nej, nu ska jag dra mig neråt, byta om och köra till stallet i regnet.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0