morn

Gårdagen var otippad som fan.
Skolan lika onödig som alltid nu mera,
ingen idrott, redovisningar och gick igenom betyg i eng.
Mot stan för skattjakten för alla treor.
åh man är avis som få, jag vill också!!!!!
Brandmännen, åh jag säger då det.
Alle gillar, som faaan.
Vidare med buss klockan fem,
snabbt till Boyen och sen snabbis dusch
och mot stan igen vid 20.35.
Förfest hos Jenny med Joanna och Elina.
Buss mot stan med grattis&co.
Hessle och sen banken.
otippat nog, max.
Ännumer otippat var att vi kom till en efterfest
vid fängelset hos Johannes.
Vissa däcka efter ca en timme,
medans andra mös till det lite extra.
Själv höll jag mig vaken till fem tsm med
ngn..(namn?:S) Somna en stund och vaknade vid 7.

Mer detaljer kommer sen, tro mig ;)

Kommentarer
Postat av: johanna

e lite avis...:)

2009-06-04 @ 16:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0