Söndag.

Sverige, mitt älskade sverige.
"sverige är jävla fint ibland asså!" Lite för att citera grannen i "Vi hade iaf tur med vädret igen".
Nu har sommarovet börjat, tror man kommer inse detmer imorn.
Imorn är det måndag, då skolan egentligen skulle börjat 11.40,
istället springer jag upp halv sex, drar mot jobbet kvart över 6,
börjar 7 och slutar 4. jaa, pengar är fint.
Kommer kännas overkligt, men det fixas.

Igår va fint, efter en lång dag i fjällripe drogs jag tillbaka
till mitt norrland. Boyen va söt.
Kvällen spenderades i en trea, ja typ alla vet redan.

Min söndagkväll kommer spnderas med Micca troligen,
som jag saknat henne, min bästa!
Nej, nu ska jag gå ner, byta om, gå upp, sätta mig i bilen,
köra ca 800 m, gå ut, fixa och upp på häst ryggen.
Efter kanske springa en runda. Ja kanske..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0