Akuten?

ibland tar man allt för hastade slutsatser..
om man bara kunde lugna ner sig lite å gilla läget någon gång.
Det ska jag börja med, ett beslut krävs!

Dagen började med at jag tog mig friheten att ta en halvtimmes sovmorgon :P
Skolan va helt okej, å idrotten skötte Johanna bra.
Mitt knä tog mer skada, men dagen fortsatte med slappe engelska
och en ganska duktig alle på matten.
Övningskörning till Willands sen för att hoppträna Carlos,
som för övrigt hoppade bra, men blev trött snabbt.
Slutade med att mitt knä inte mådde bra.
så övningskörning hem, snabb mat och sen mot akuten.

Nu är jag precis hemkommen, satt där inne i tre och en halv timme.
Visar inget på röken, men troligen e det ngt med ledbandet..
Guud jag klagar mkt, men fy detta gör ont :/


Nu ska jag dra mig mot sängen, Körlektion imorron 07.20.

Godnatt alla fina, hörs imorron! :)

(Janyy, tack!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0