kinder

Jag är verkligen trött idag.
det både känns och ser ut som att jag nyligen stigit upp ut sängen.
Våra skoldagar är bara så onödiga nu mera,
och imorron är det studiedag, men då ska alle va duktig,
hon ska sitta på körskolan redan klockan 8 på morgonen med riskettan!

Kvällen kommer bli räddad, jag vet det.
Behöver nog inte oroa mig om det iaf.
Söt idag iaf, otroligt!
"Alltså, ni e ganska lika, ni hade kunnat va syskon!"
Känns bra, men Johanna, jag tkr om dig iaf.

Nu har vi, precis som alltid, en lång rast.
Slutar sen dagen om en timme ungefär,
åh jag längtar bara efetr min säng! :/


Kommentarer
Postat av: Anonym

förlåt din lilla fillur...men menade det på ett bra sätt:)

2009-03-31 @ 17:11:52
Postat av: Anonym

förlåt din lilla fillur... men menade det på ett bra sätt:)

2009-03-31 @ 17:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0