Måndag


(vänta bara!!!)

Att vakna av att mobiel plingar två timmar innan man ska vakna, är inte kul!
Men att sen kunna lägga ner den och inse att det är måndag
(vilket innebär sovmorgon för smnv:arna)
och sen bara somna om igen, gjorde saken mkt bättre.

Sklan har för övrigt varit konstigare än på länge.
Efter skolan mötte jag Aron å Joppe,
blev mot lägenheten för en lite rp, och sen hem för träning.
Som för övrigt gick helt okej.
Kommer hem å sätter mig vid datan.
jenny taggar bilder å har sig på facebook.
jag säger bara, "hämnden e ljuv!" ;)
jag hyar en liknande från samma kväll, och det vet alla!!!

Sjukt gött att det e studiedag på torsdag (detta innebär utgång på onsdag),
sen blir det tävling på fredag å därför ledig från skolan.
På måndag (om en vecka) är det halkan, å då får man vara ledig från skolan.
Lång helg, jag gillar det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0