Shots


Fint som snus,
kan jag bara säga om denna dagen.
dock var jag trött som en gnu..
Men allt flöt på, palla IG på matten bara ;).

På idrotten var det fotboll,
alle e smidig som alltid..
Läge med bollen framme vid mål hoppar,
och hoppsan där stod Admir,
detta leder till att jag knäar honom rätt på låret!!!!!!
Mitt knä fick hont, undrar hur han mådde efter att ha fått en tjockis på sig asså..:P

Linnea hämtade upp mig i skolan, vi drog till Unni,
hon var duktig, stel till en början, men toppen sen.

Att man kan bli så glad av ett litet sms.. inget fint i det, men att man kan bli så gla.
In på msn dirr när jag kom hem.
"Nästa helg kan vara vit istället. Förfest i lägenheten, Jag bjuder på några goda shots ;)!"
Oj, snacka frestande!!!
Alla ska ut ikväll, HF säger jag bara! :)

Nu har mitt knä sjukt ont..
Göran och Maj-Britt såg mig när jag R (!!) :S
Inget hos Sara ikväll, men imorron så :)

Hörs, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0