Tack

Som sagt, jag hade hemma kväll i fredes.
Ganska skönt faktiskt.
Och igår morse blev det upp ganska tidigt och sen mot Boyen.
Kunde dockinte rida för mitt knä har tatt en paus..
Sen blev det mot sara för mat fix och lite mys.
Sen kom Aron å joppe då blev det melodifestivalen och Twilight.
Jag å Aron somna i saras säng, sara å joppe väcker oss vid tolv.
Så sociala e vi (H)
Bil mot stan och några rundor där.. BMW.. killar gillar dom tydligen..
Hemfärd och sömn!

Å idag e det söndag,
Aron å jag vaknade tidigt för han skulle va i Torsebro vid 9.
Han kör mig hem efter många om å men,
och nu sitter jag här, klockan är 10.10
och jag funderar starkt på att byta om och dra mig till Boyen.
I eftermiddag blir det mot Grand för lite The studio, ska bli kul :D

Tillbaka på ruta ett? Nej, tillbaka till ärlighet!
"Joppe, jag kör nu!"  "Nej aron, du sitter här!"
Kul doppi... KUUUL.

Hörs sen, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0