Trötter

Hej hopp, min uppdatering har varit sämst den senaste tiden.
Men har inte haft tid, för mkt att göra.
Bättring är igång, LOVAR!!!

Först av allt ska jag berätta lite snabbt om min helg:
Fredag, utgång med Micha å jenny, träffade på Anders kompis, Erik å tobbe, Adler å jimmy mf!!
Det var helt okej, han med en massa ställen. Men tröttare än allt var jag.
Lördag, upp vid 10 och mot krk för stallis.
Buss till stan vid 16.20, träffa Joanna och Elina, buss hem vid 17.20.
Hemma vid 17.40 ungefär, mot Boyen vid halv 7, fix inför tävling, hemma vid 21.30..
somnade in vid ett tiden efetr ett gulligt samtal av Fluan som var med Tobbe, Emil och Jenny ;)
Söndag, upp vid 8 och mot KRK för tävling,
Unnie var jätte duktig för att vara henne.. i båda klasserna.
stress hem å hämta Boyen och tillbaka till tävlingen med honom.,
Placering i lätt B, gick riktigt fint i lätt A, men han hatar skimmel...!!!
Kvällen spenderadesm,ed fika på näsby med Jenny, Johan och Tobbe :)
Vi passade även på att kolla Aristo cats!! Riktigt bra.
Och Maja e söööööt!
Natten spenderades hos Jenny.
Upp tidigt och mot stan, båda lika trötta som troll.
Sitter nu i skolan och väntar på dom andra.

Nytt inlägg kommer ikväll!
Ha det fett så länge. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0