I kinda a like it

Inte många timmars sömn inatt heller,
Jossan gnydde och Betty dampa. det e väll bara att vänja sig?
Inte blev det bättre heller avatt dra ut i skogen med klassen på en vandring idag..
Regn och blåst, usch det va inte kul.
Men jag älskar klassen, den e fin!

Och idag när jag kom hem möttes jag upp i dörren av världens sötaste hund :)
Och sen begav jag mig mot stallet till min underbara häst,
Och min katt är jag riktigt stolt över!
När mamma kom hem drog vi in till stan och hämtade ut mitt körkort (H), sen bar det av mot Unni.

Eftermiddagen har tillbringats i trädgården med Jossan, Betty, mamma å pappa :)
Jag trivs som firren i vannet!
Snart blir det andra avenyn och mat, men först,
trädgården och leeek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0