Oj

Förlåt, jag kan faktiskt inget annat än att hålla med mina kära vänner
om att min uppdatering av bloggen har varit riktigt dålig på senaste tiden.
Jag ska försöka bättra mig, det kan jag lova!


Fina timmar med mycket ledigt idag,
vissa hade Np i matte B, så resten fick ledigt.
Jag va n av dom, så micca å jag tog tillfället i akt och drog in mot stan med valpen.
Fikade på Hb och to en fin tur mot tivoliparken.
Matte harjag bara pluggat lagom mkt, borde pluggat mer..

Igår var knapt oväntat
"Vi kommer förbi och hälsar på!?", jaha ja.. "Om fem min?"  ja va ska man säga? "Okej!" blev det
Valpen lyckades även där fjäska in sig en bit, tyckte dock synd om Aron och Joppe..
Tänkte visat det lite idag, men fick då ett sms, "Ja om två timmar?" Tack för den grabbar! ;)
För övrigt tog jag mod till mig, inte ofta men idag, skickade iväg ett "Hur mår du?"
och där började allt, SÅLD igen! fanfanfan det skulle varit du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0