Ons

Ja, ingen kunde väll gå miste om att det kändes som fredag igår?
Alla drar ut, ingen skola idag...
JAg tillbringade iaf min tid med micca :)
Drog mot stan (maxi), ingen karin, och sen mot hemmakväll
ocg köpre naturgodis och chips!
drog sedan hem å kollade kung paow!

Vaknade av ett kärt sms från min vän imorse.
vad vill alla med "som syskon"? ( "Vi funderade lite på hur era barn skulle sett ut" ) !!!!
positivt elr negativt? ja det är nog väldigt individuellt.
För mig personligen, negativt.

AK, satsa fullt ut, kontakten och allt, toppen.
Gör mig glad, som om alla inte redan visste det?

Och nu ska jag bege mig till jobbet,

ha det bra gott folk :) <3


Kommentarer
Postat av: J

Sötnos, vi menar positivt.

Vi tycker ni är söta.

( Varför pratar jag i vi-form?)

Looove

2009-05-21 @ 09:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0