Förkyld som ett pack

Iröfrgår inträffade en liten olycka för lilla alle.
att vakna upp och knapp får någon luft är ingen höjdare.
Historia provet gick nog trots detta helt okej.
Igå skrevs nationella i svenska B, jag lyckades nog göra en klockren tabbe,
men tror det blir ganska bra ändå?
Jag orkade inte sova hemma denna veckan, så har bott hos simon sen i måndes kan man säga :)
Detta blir första natten hemma på ett tag, kommer bli ganska tomt!
Igår inhandlades twilight, godis och en annan film.
Liselott är en ängel <3
Stannade hemma från skolan idag, och det ska jag tacka Gud för!
Legat pall hela dagen, första hos simon, sen i stallet och nu ända sen jag kohem från stallet!
Det var joannas förtjänst att jag pallrade mig upp till datan.
Snackade precis med henne förresten, hon är min bästavän och hon saknas i krstd! <3

nu ska jag kolla på tv!
PUSS PÅ ER ALLA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0