New moon

Igår hände det, äntligen!
Simon blev bättre fram mot kvällen, så han och jag gick och såg new moon.
Oh my gooooooood! Jag ärhelt såld. Typ kär! Mktbättre än ettan,Joanna jag håller med helt klart! :D
Vi måste se den sen när du kommer hem! Typ på julafton?;)
Och förresten, jag önskar mig en ny dvd spelar och en kram från världens bästa! :$

Nu har jag hål timme, eller nej, vi har idrott men är fortfarandeförkyld så hoppade idrotten idag med.
Så nu har jag inget att göra fram till 12.20 då religionen börjar.
Sen efter skolan blir det förhoppningsvis fika med aron, eller trycker jag in stallet före, får se.
Men ikväll ska jag nog mysa med älskling iaf :)
Ta hand om er. Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0