Provdag?

Hejhopp allihopa.
förlåt för min otroligt dåliga uppdatering den senaste tiden, men jag har verkligen inte haft tid :(.
I helgen blev Boyen sparkad, veterinär kom ut med kunde inte syihop så skulle självläka tydligen.
Detta resulterade i att jag var tvungen att åka till stallet minst tre gånger om dagen fölr att rengöra, mocka, gå med honom mm.
Vågade nämligen inte släppa ut honom i regnet.
Nu är han tack och lov mkt bättre. Jag är trött och vill bara sova eftersom jag knappt fått göra det i helgen..
Igår va det mys, Simon kom förbi och vi fick våra timmar.
Kollade även på skräckfilm, den va sjukt bra men fy fan va rädd jag var!
Och nu börjar min lektion.
SPRIIING!
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0