Söndag

Nu sitter man här igen, som så många gånger förr.
Magen kurrar efter att inte ha käkat ngt sen efter jobbet,
jag är trött och vill bara sova, men måste packa väskan. Funderade på att skubba.
Men efter en lång betänktetid bestämde jag mig för att hoppa det.
Jag kom nyss hem från Simon också, sammy va sjuk, inte okej!
Mamma har nog fattat vinken, idag bjöd hon på en ridjacka och ett par ridbyxor!
Ganska generöst ändå.
(Jossan drömmer mardröm)
Nu är det bara timmar kvar, imorgon blir det friskis 08.30.
Funderar skarp på att cykla, men ändå inte. Det är kallt och jag saknar england!
Pappa fyller om 10 dagar, ska man köpa ngt? Tveksamt!
Måste pysa
Ciao :-*


Kommentarer
Postat av: little j

alsklingalskling, saknar dig sa! hur mar du? vi far snacka pa skype inom kort. nagot nytt om nyar, langtar sa tills vi fyra ar samlade igen. precis som pa den gamla goa tiden. u r my best friend, alltid alltid. ah, vill ha dig har igen. ps. vi har mycket att prata om. och jo - kop nagot till far din. love you honey.

2009-11-02 @ 01:13:03
URL: http://joannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0