Glädje och oro i en härlig blandning

Jag har nog helt klart aldrig varot så här nervös i hela mitt liv.
DEnna resan kommer ta kål på mig, men jag vet också att jag kommer klara det.
Efter att ha somnat in på helge inatt vid halv fyra med simon på min högersida,
efter att ha gråtit i se så där.. två timmar(?), gick vi upp för att jag skulle ta mig till skolan för Biologi.
Ag ch Johanna hade även redovisning i ledarskapen, vilket gick ra. MVG-... vad vill Marek? :O
Jag har även hunnit med att byta klipptid, mysa en stund till med simon, köpa hemmakvällsgodis för 130 kr,
packat om väskan fem gånger OCH ätit. Nu återstår bara Boyen.
Ikväll kommer Kerstin förbi med det sista (hoppas det inte väger mer än tre kilo?)
OCh sen blir det idol och sömn.

Imorgon klockan 09.35 avgår min buss ifrån Färlöv.
10.23 avgår mitt tåg ifrån Kristianstad mot kastrup.
15.15 avgår planet från Kastrup. Landar 16.10 i Gatwick.
17.05 avgår bussen ifrån gatxick mot southampton,
där min kära Joanna möter upp klockan 20.35!

Så som ni kanske förstår så kan detta bli mitt sista inlägg på ett tag, om jag inte lånar Joannas någon gång :$
Ha det så bra allihopa, för det ska jag!
Puss Alle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0