Sverige-England,England-Sverige

Jag hade en otroligt underbar vecka tsm med Joanna, Therese och Mike i England.
Fick en ny sovkompis, det gillades skarpt!
Nu är jag hemma sen fyra dagar tillbaka.
Jag har hunnit packa upp, tvätta lite, klippa mig, flytta hästen och umgås en massa med älskling!
Idag har jag även jobbat ( efter att ha blitt väckt vid halv fem av ngn från Eslöv!!! Vem? )
Nu har jag precis duschat, ska fixa håret och kanske lägga på ett lager smink..
Linda messa nyss om en eventuellt klassträff.
Men bussarna går typ ALDRIG härifrån, och jag får kanske inte ta bilen..
så eventuellt får jag hoppa denna klassträffen också!

Simon ska supa ikväll, familjen är egoistisk, Micca är med pojken, Joanna är i england och jag är uttråkad.

Nu ska jag pysa och försöka ta rätt på mitt liv.
En stor parantes är att Boyen är jävligt fin just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0