herre jävlar!

Många underbara timmar med simon har spenderats sedan igår.
Vi inviger det hela med att köra till smultronstället.
Satte oss oh tog en cigg, kollade ut över naturen å rökte vattenpipa.
Mycket mysigt till en början, dock blev vi störda av en pilot (som även jobbar på ngn tidning?!) och hans son.
Lite senare kom även ett helt gäng med folk som skulle hoppa lite.. menmen, det va mys iaf!
Vi satte oss i bilen och körde hem till mig för att vara hundvakt tills mamma kom hem.
Vi avslutade även kvällen med att kolla klart på gladiator, helt sjukt va jag bölade på slutet!
Inte helt okej att min kudde plus min tröjja va helt blöta sen.. :O

Imorse va också helt fantastiskt fint!
Vakna upp med den man tycker om på sin vänstersida
och sedan inse att man kan med goda mått somna om var helt underbart.
Lite stress där sen när vi vl gick upp för att sen ta mig till skolan.
På plats fick jag världens underbaraste nyhet ifrån Marek!
Mitt PA blev accepterat så nu är det bara att spara penagr, boka resa och kurs.
sen jävla medelhavet, så kommer jag :D!
Två resor blir det nog, mamma får hjälpa ^^.
Så nu ska jag söka nummer å ringa massa samtal mm.

Om ni vet ngt ställe där det är fint att dyka så får ni gärna säga till :)

PUSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0